ZASADY I INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI

Każda osoba, która chce wziąć udział w konferencji powinna zarejestrować się i uiścić opłatę konferencyjną. Rejestracja jest możliwa tylko za pośrednictwem systemu on-line. Tylko zarejestrowaniu uczestnicy mogą wysłać streszczenia lub dokonać opłaty.

W celu rejestracji na konferencję, prosimy wybrać poniższy link


Zarejestrowani uczestnicy mogą zalogować się systemu, używając poniższego linku


Opłata rejestracyjna

Rodzaj uczestnictwa Regularna opłata
do 01-12-2016
Niezrzeszeni 300 zł
Członkowie PTSD 150 zł

Opłata rejestracyjna obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • przerwy na kawę i przerwy na obiad

Sposoby płatności

1. Karta kredytowa (płatność on-line)

Po zalogowaniu się do systemu rejestracji proszę kliknąć link Pay-on-line. Następnie zaznaczyć kwotę opłaty rejestracyjnej i kliknąć przycisk Pay on-line, uczestnik zostanie przekierowany bezpośrednio do systemu płatności elektronicznych (First Data Polcard)

Ważne! Potwierdzenie płatności pojawia się w systemie do 30 min.

2. Przelew bankowy

Dane do przelewu bankowego są dostępne na potwierdzeniu rejestracji oraz w systemie rejestracyjnym. W celu uzyskania numeru konta proszę:

  • zalogować się do systemu rejestracji i kliknąć link Edytuj opłaty rejestracyjne
  • wybierać zakładkę Płatności i faktury, w której znajdują się dane do przelewu.

Ważne! Tytuł przelewu powinien zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę konferencji (PolishApproach). Potwierdzenie płatności w systemie pojawia się w przeciągu 2-3 dni roboczych

Faktury

Faktury są wystawiane dopiero po otrzymaniu opłaty przez Biuro Konferencji. Jeśli potrzebna jest faktura pro-forma, prosimy o kontakt z Biurem Konferencji – Sekcją Organizacji Konferencji Działu Promocji i Informacji UJ na adres: konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila proszę podać skrót konferencji „Polish Approach”.

Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:

Uczestnicy, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego nie powinni podawać w systemie danych do faktury, ale proszeni są o kontakt z Biurem Konferencji na adres: konferencje@uj.edu.pl w celu ustalenia dogodnej formy rozliczenia, tj.: nota wewnętrzna wystawiona na daną jednostkę (zobowiązanie jednostki do uiszczenia opłaty powinno zostać przesłane na powyższy adres mailowy: konferencje@uj.edu.pl faktura imienna (w przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z instytucji), na podstawie której uzyskają Państwo zwrot opłaty (w tym wypadku proszę o podanie danych w systemie).

Kontakt w sprawach związanych z rejestracją w systemie, płatnościami, fakturami: