ZASADY I INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI
Każda osoba, która chce wziąć udział w konferencji powinna zarejestrować się i uiścić opłatę konferencyjną. Rejestracja jest możliwa tylko za pośrednictwem systemu on-line. Tylko zarejestrowaniu uczestnicy mogą wysłać streszczenia lub dokonać opłaty.
W celu rejestracji na konferencję, prosimy wybrać poniższy link
Zarejestrowani uczestnicy mogą zalogować się systemu, używając poniższego linku
Opłata rejestracyjna
Rodzaj uczestnictwa | Regularna opłata do 01-12-2016 |
---|---|
Niezrzeszeni | 300 zł |
Członkowie PTSD | 150 zł |
Opłata rejestracyjna obejmuje:
- udział w konferencji
- materiały konferencyjne
- przerwy na kawę i przerwy na obiad
Sposoby płatności
1. Karta kredytowa (płatność on-line)
Po zalogowaniu się do systemu rejestracji proszę kliknąć link Pay-on-line. Następnie zaznaczyć kwotę opłaty rejestracyjnej i kliknąć przycisk Pay on-line, uczestnik zostanie przekierowany bezpośrednio do systemu płatności elektronicznych (First Data Polcard)
Ważne! Potwierdzenie płatności pojawia się w systemie do 30 min.
2. Przelew bankowy
Dane do przelewu bankowego są dostępne na potwierdzeniu rejestracji oraz w systemie rejestracyjnym. W celu uzyskania numeru konta proszę:
- zalogować się do systemu rejestracji i kliknąć link Edytuj opłaty rejestracyjne
- wybierać zakładkę Płatności i faktury, w której znajdują się dane do przelewu.
Ważne! Tytuł przelewu powinien zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę konferencji (PolishApproach). Potwierdzenie płatności w systemie pojawia się w przeciągu 2-3 dni roboczych
Faktury
Faktury są wystawiane dopiero po otrzymaniu opłaty przez Biuro Konferencji. Jeśli potrzebna jest faktura pro-forma, prosimy o kontakt z Biurem Konferencji – Sekcją Organizacji Konferencji Działu Promocji i Informacji UJ na adres: konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila proszę podać skrót konferencji „Polish Approach”.
Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:
Uczestnicy, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego nie powinni podawać w systemie danych do faktury, ale proszeni są o kontakt z Biurem Konferencji na adres: konferencje@uj.edu.pl w celu ustalenia dogodnej formy rozliczenia, tj.: nota wewnętrzna wystawiona na daną jednostkę (zobowiązanie jednostki do uiszczenia opłaty powinno zostać przesłane na powyższy adres mailowy: konferencje@uj.edu.pl faktura imienna (w przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z instytucji), na podstawie której uzyskają Państwo zwrot opłaty (w tym wypadku proszę o podanie danych w systemie).
Kontakt w sprawach związanych z rejestracją w systemie, płatnościami, fakturami:
- Biuro konferencji (Sekcja Organizacji Konferencji Działu Promocji i Organizacji UJ)
- Email: cbin@adm.uj.edu.pl
- Tel.: +48 12 663 23 60